Ny medarbetare ServiceDesk

FARID ASYABANI
– NY MEDARBETARE INOM SERVICEDESK

När Farid blev kontaktad av Lotta Pihlgren på Retune så blev han genast nyfiken. Och nu har han börjat hos oss. Vem är Farid, vad har han gjort tidigare och vad brinner han för?

Varför valde du Retune?

Retunes höga IT-kompetens var den främsta orsaken till varför jag ville börja på företaget, och nu när jag har varit här ett tag så är kollegorna den främsta orsaken till varför jag stannar. Jag blev imponerad av den höga IT-kompetensen och såg det som en chans att utveckla min egna.

Vad kommer du att arbeta med här?

Jag kommer att sitta i Servicedesk och hantera och hjälpa våra kunders ärenden.

Vad arbetade du med innan du började hos oss?

Jag arbetade på SOS Alarms IT-avdelning i flera år.

Vad visste du om Retune innan du träffade oss?

Ingenting alls! Efter mitt första samtal med Lotta Pihlgren så läste jag på om företaget, och redan efter andra samtalet med henne så hade jag bestämt mig för att Retune är en arbetsplats jag vill vidare till.

Vad brinner du mest för i ditt arbete?

Främst att hjälpa andra få en smidigare, IT-problemfri dag!

Vi önskar dig varmt välkommen Farid!

Scroll to top